ارجمند از فوت یک بیمار جدید کرونایی خبر داد که یک آقای ۴۵ ساله جهرمی بوده که با فوتی وی تعداد کل جانباختگان تا امروز به ۷۲ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 02 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر تا روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه، گفت: با وجود گذشت چند هفته از موج دوم بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر اما همچنان وضعیت این شهرستان ها قرمز است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به افزایش شمار بیماران کرونایی خبر داد و افزود: شمار بیماران تا روز گذشته به ۲هزار و ۸۷۴نفر رسیده است که از این تعداد ۲ هزار و ۱۷۳ بیمار مربوط به شهرستان جهرم و 286 نفر نیز از اهالی خفر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین یکصد نفر در بخش کردیان و ۶۶نفر در بخش سیمکان شهرستان جهرم در لیست مبتلایان به «کرونا» قرار دارند، بیان کرد: این در حالی است که ۲۴۹ بیمار نیز از دیگر شهرستان ها برای مداوا به مراکز درمانی شهرستان جهرم مراجعه کرده اند.

 

ارجمند به تست های گرفته شده از بیماران مشکوک به «کرونا» در سه مرکز تشخیص این بیماری در سطح شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع «کرونا» تا کنون تعداد ۹۰هزار و ۲ تست از بیماران گرفته شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بهبودیافتگان کرونایی نیز اشاره کرد که تا کنون ۲ هزار و ۵۸۳نفر گزارش شده و با بهبودی از قرنطینه خارج شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۹۱بیمار اکنون در قرنطینه خانگی، طول درمان خود را سپری می کنند، اظهار کرد: همچنین تعداد پنج بیمار در روز گذشته از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شدند.

 

ارجمند تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم را ۲۲ نفر دانست و گفت: از این تعداد، ۱۵ بیمار در بخش های عمومی و هفت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی از فوت یک بیمار جدید کرونایی خبر داد که یک آقای ۴۵ساله جهرمی بوده که با فوتی وی تعداد کل جانباختگان تا امروز به ۷۲ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان ضمن تاکید بر رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را در خروج از منزل ضروری دانست.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار